Ślub cywilny na Mauritiusie

mauritius

Wedding Le Victoria Mauritius123

Mauritius to niezwykłe miejsce, gdzie w cieniu palm, na jednej z rajskich plaż mogą Państwo odbyć ceremonię ślubu cywilnego. Na miejscu do dyspozycji będzie nasza koordynatorka ślubna, która zadba o każdy szczegół, aby uroczystość była wyjątkowa i niezapomniana.

  • ślub może mieć miejsce najwcześniej po 3 nocach spędzonych na Mauritiusie. Śluby nie odbywają się w dni wolne od pracy, soboty i niedziele
  • nowożeńcy udają się do Urzędu Stanu Cywilnego w celu złożenia oryginalnych dokumentów
  • Urzędnik Stanu Cywilnego udziela ślubu w hotelu – szczegóły dotyczące ceremonii nowożeńcy uzgadniają z konsultantem ślubnym, który będzie dla Państwa dyspozycji.

Dlaczego polecamy nasz ślub na Mauritiusie:

  • piękne, tropikalne plaże, pocztówkowe widoki
  • wspaniałe rejsy katamaranem
  • gwarantowana pogoda przez cały rok

Pakiet podstawowy:

  • organizacja ceremonii ślubnej
  • opieka koordynatora ślubnego
  • usługi rejestracji na miejscu
  • świadkowie podczas ceremonii (jeżeli będą potrzebni)
  • bukiet ślubny
  • przygotowanie miejsca ceremonii

mauritius

Opis miejsca:

Mauritius to piękna, rajska wyspa położona na Oceanie Indyjskim. Nazywany jest „Małym Madagaskarem” ze względu na bogactwo przyrodnicze, dziewicze plaże i tropikalną pogodę. To idealny kierunek dla par poszukujących miejsca na spokojny wypoczynek. Dodatkową atrakcją jest rafa koralowa, która występuje po wschodniej części wyspy. Jest to także wspaniałe miejsce dla miłośników sportów wodnych tj. kitesurfing i windsurfing.

Najlepszy termin na ślub:

styczeń - grudzień

Dostępne rodzaje ślubu:

Ślub cywilny

Dostępne miejsca ślubu:

Ślub na plaży

Obsługa po polsku:

Tak

Polski ksiądz:

Tak

Dodatki w pakiecie:

Standard hotelu:

hotel 4-5* lub tańszy, luksusowy resort

Standard wyżywienia

Tylko śniadania, Śniadania i obiadokolacje, All Inclusive

Długość pobytu:

7 dni, 10+ dni

Dokument podróżny:

Paszport

Minimalna liczba miesiecy potrzebna na zorganizowanie ślubu:

2

Wymagane dokumenty

Wymagane dokumenty do ślubu:

  • skan paszportu – strony ze zdjęciem
  • skan skróconego aktu urodzenia (wystawionego jako wielojęzyczny lub przetłumaczony na jęz. angielski lub francuski przez tłumacza przysięgłego)
  • zaświadczenie o braku przeciwwskazań do zawarcia związku małżeńskiego za granicą (przetłumaczony na jęz. angielski lub francuski przez tłumacza przysięgłego – ważne 90 dni

Osoby zawierające związek małżeński ponownie dodatkowo muszą załączyć:

  • akt rozwodu lub akt zgonu małżonka (przetłumaczony przez tłumacza przysięgłego)
Cena pakietu ślubnego od:
1650
EUR

za Parę

Cena za pakiet ślubny jest aktualna wraz z rezerwacją pakietu turystycznego w biurze Victoria Travel. Ostateczna cena całego wyjazdu jest uzależniona m.in. od kursów walut, kosztów przelotów, wybranego hotelu, opcji dodatkowych wybranych przez parę Młoda itp.

Opinie i relacje
z naszych ślubów